מה הקשר בין טיפול זוגי, טיפול קוגנטיבי והתנהגותי, טיפול בגישת הגשטלט והנחיית קבוצות?


מרכז מעוף. למה מעוף? כי כאן פועלים באופן יצירתי ורחב היקף במענה למגוון תחומי החיים המלווים אותנו: משפחה, זוגיות, קריירה, התפתחות אישית וחברתית.


אם נתייחס לאימרה שהשלם גדול מסכום חלקיו, ניווכח שתפקוד החלקים השונים יחדיו מניב תועלת רבה יותר מהמצב שבו כל החלקים פועלים בנפרד.


כשבמרכז מעוף משלבים טיפול פסיכולוגי מערבי קלאסי, בשילוב תורות מן המזרח (מבית המדרש של Osho ו-Sadguru) ומקבלים כלים לפיתוח מיומנויות חברתיות, לצד העצמה אישית ולצד שיפור הקשר הזוגי וסמכות הורית נבונה, הרי התפקוד שלנו בכל תחומי החיים תהיה מיטבית הרבה יותר.

המרכז מהווה גם חממה ליועצים ומכשירה מנחים בשיטת הגשטלט, בייעוץ זוגי ומנחי קבוצות בשילוב אומנויות.

מעוף הוא הבית לשיפור איכות החיים שלכם.

 

השאירו עוד היום פרטיכם, על-מנת שכבר מחר תראו שידרוג של עתידכם.

ד

הנחיית קבוצות


הנחיית קבוצות הוא תחום עיסוק, אשר מלמד את העוסקים כיצד לעבוד בקבוצה, כיצד לקרוא מפה קבוצתית, כיצד לזהות תפקידים בקבוצה, כיצד להפעיל פעילות קבוצתית, כדי להנכיח רעיון כלשהו ולהבין את התהליכים הבין אישיים ותוך אישיים, המתרחשים בתוך קבוצה.

טיפול בשיטת הגשטלט


טיפול בשיטת הגשטלט הוא טיפול חוויתי עמוק, המדגיש את השינוי ב"כאן ובעכשיו" דרך כלים הלקוחים מפסיכודרמה ומדגישים חוויות מתקנות לטראומות ילדות.

דרך טיפול בגישה זו, מתאפשרות חוויות חיוביות באופן מהיר ומיידי, המאפשרים לחוש שלמים יותר ומאושרים יותר.

טיפול זוגי ומשפחתי


טיפול זוגי נועד לסייע לבני זוג, אשר נמצאים במשבר ואינם מצליחים לצאת ממנו בכוחות עצמם.
להבין דרך הטיפול את הגורמים למשבר ולקבל עזרה כיצד להיחלץ ממנו. 
כמו כן טיפול זוגי נועד לבני הזוג אשר מתלבטים לגבי המשך מערכת היחסים. לקבל חוות דעת מקצועית מה ניתן לעשות כדי לשפר או לחילופין להפרד ברוח טובה.

טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT)


טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא טיפול המבוסס בעיקר על המרת מחשבות ושינוי רגשות והתנהגות, כתוצאה מהמרת מחשבות שאינן רציונליות. 
הנחת היסוד של הגישה היא שבני אדם נולדים עם הנטיה למחשבות בלתי רציונליות, אשר גורמות להם להרגיש רגשות קשים כמו דיכאון, גועל ושנאה. 
על ידי המרת המחשבות הללו במחשבות רציונליות יותר, משתנה עוצמת הרגשות ובהתאם לכך משתנה גם ההתנהגות

מצבי לחץ ושחיקה


לחץ ושחיקה הינן מן התופעות השכיחות בחייו של האדם המודרני.

התובענות הבלתי פוסקת להתפתחות ומקצוענות בנוסף למורכבות בניהול חיי משפחה תקינים מייצרת מצבי לחץ ושחיקה גבוהים. התמודדות יעילה עם לחצים ומניעת שחיקה עשויים לתרום לחיזוק המערכת החיסונית ובניית well being מתאים לאדם במאה התובענית כמאה ה-21.

התמודדות עם חרדה ופוביות


חרדה הינה תופעה פיזיולוגית הנגרמת כתוצאה מתחושת איום קיומית.

היא מתבטאת בהאצת קצב זרימת הדם ופעימות הלב, זיעה קרה, יובש בגרון פיק ברכיים עד כדי עיוורון חלקי.

כאשר האדם נמצא בחוסר וודאות וכאשר האדם חש מאוים על קיום אחד מהצרכים הנפשיים שלו בלוטת האמיגדלה אשר במוח מפעילה תגובות חרדתיות אשר יכולות להתפתח עד יצירת פוביה.

פוביה הינה דרגה כה גבוהה של פחד אשר מובילה לתגובת הימנעות  כאשר האדם סובל מפוביה חייו מצטמצמים והוא לא יכול לאפשר לעצמו זרימה חופשית כפי שהיה רוצה.

Contact Us

צור קשר


פרופ' ירון זיו

עובד סוציאלי, עוסק בהדרכה, הדרכת הורים, טיפול באמצעות EMDR, טיפול דיאדי, טיפול התנהגותי קוגנטיבי (CBT), טיפול זוגי, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, ייעוץ וייעוץ ופיתוח ארגוני.

Share by: